Клиентите на немската верига супермаркети Aldi скоро ще могат да правят поръчките си и онлайн. Услугата, която ще се осъществява в партньорство с Instacart, ще стартира на 31 август в Далас, Атланта и Лос Анджелис.

Поръчките ще бъдат доставяни до адресите на купувачите в рамките на час, обявиха от компанията. Ако услугата е успешна, то Aldi има готовност да започне да я изпълнява на територията на всички градове в САЩ, където има магазини, обяви вицепрезидентът Скот Патън.

За да промотира новата си услуга, Aldi предлага на клиентите си в посочените по-горе градове отстъпка от 20 долара и безплатна доставка. Промоцията ще е активна до 30 септември.

От Instacart, чиято платформа ще бъде използвана за доставките, обявиха, че част от стоките могат да са с по-високи цени от тези в магазините.

Новото партньорство би трябвало да помогне на Aldi в борбата на вегигата за пазарен дял с Whole Foods, която наскоро бе придобита от Amazon, но също и с друга немска верига - Lidl, която наскоро навлезе в САЩ.

Онлайн пазаруването все още не е достатъчно популярно в САЩ, като само 4% и 9% от домакинствата ползват тази опция на седмична и месечна база.

Aldi в момента разполага с 1700 магазина в САЩ. Наскоро веригата обяви плановете си за инвестиции в размер на 3.4 млрд. долара до 2022 г., за да увеличи магазините си до 2500, което би превърнало компанията в третата най-голяма в САЩ - след WalMart и Kroger.