Новият Панаир на Рим – една от най-успешните икономически инициативи

379
Новият Панаир на Рим – една от най-успешните икономически инициативи

Новият Панаир на Рим, който отвори врати през 2007 г., е една от най-успешните икономически инициативи, реализирани във Вечния град през последните години.

355 милиона евро бяха инвестирани в панаирното градче, което се намира между Рим и летището му „Леонардо да Винчи“. Други 125 милиона евро пък бяха инвестирани в подсилването на инфраструктурата наблизо. Новият панаир привлече през миналата година половин милион посетители по време на 30-те си различни изложения.

Панаирното градче на Рим разполага със 110 хиляди кв. м изложбена площ и с общо 130 хиляди кв. м покрити площи. За сравнение – старият панаир в Рим разполагаше с едва 40 хиляди кв. м изложбена площ. Той има паркинг, заемащ 275 хиляди кв. м.

Fiera Roma Srl е групировката, която контролира новия панаир. В нея участват най-важните столични институции. Главен изпълнителен директор е Луиджи Мастробуоно. Сред по-важните изложения, планирани за 2009 г., са това за булчинско облекло (9 - 11 януари), за естетика и красота (31 януари - 2 февруари), за мотори (5 - 9 февруари), за домашно обзавеждане (7 - 15 февруари) и др.

За разлика от Панаира на Милано, който се концентрира върху Централна и Западна Европа, този на Рим се цели в страните от Средиземноморието.

Източник: БГНЕС

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg