Първични публични предлагания (IPO) ще осъществят в САЩ през тази седмица 5 компании. Това са FCStone Group (FCSX), Big Band Networks (BBND), PhotoWatt Technologies (PHWT), Tongjitang Chinese Medicines Company (TCM) и Santa Monica Media Corporation.

FCStone Group е консултантска компания за управление на риска, както и извършване на транзакции за търговски посредници, крайни купувачи и производители на суровини. Клиентите на фирмата надхвърлят 7 500, като за 2006 г. са изпълнени 50.2 млн. контракта на деривати на различни пазари.

Компанията предлага 4.6 млн. акции в ценовия диапазон 21-24 долара за брой. Приходите се очакват да бъдат 95.4 млн. долара и ще се използват за обратно изкупуване, изплащане на дълг и други общи бизнес цели.

Чистата печалба на FCStone Group е от 3.4 млн. долара за тримесечието, приключващо на 30 ноември 2005 г. до 6.3 млн. долара година по-късно.

Big Band Networks (BBND) е производител на мрежови платформи, използвани от кабелните оператори и телефонните компании.

Предлагането включва 10.7 млн. акции на цени между 10 и 12 долара, като приходите от 74.3 млн. долара ще бъдат използвани за изплащане на задължения, работен капитал, както и за придобивания на други компании или продукти.

Нетните приходи през 2006 г. са 176.6 млн. долара, спрямо 98 млн. долара година по-рано. Брутната печалба достига 93.2 млн. долара, спрямо 38.1 млн. долара през 2005 г.

PhotoWatt Technologies (PHWT) произвежда слънчевите клетки и модули. По-голяма част от продукцията се произвежда във Франция.

Фирмата предлага 10.9 млн. акции в ценовия диапазон 15-17 долара за брой. Приходите от приблизително 158 млн. долара ще бъдат използвани за изплащането на дълг и разширяването на производствения капацитет.

За деветте месеца, приключващи на 31 декември 2006 г., приходите са 99.4 млн. долара, или с 14% повече от същия период на 2005 г. Оперативната печалба за деветмесечието е 0.4 млн. долара, в сравнение с 4.6 млн. долара за 2005 г.

Tongjitang Chinese Medicines Company (TCM) е фармацевтична компания, фокусирана в производството на традиционни китайски продукти.

Компанията предлага 9.9 млн. акции на цена 15-17 долара, като нетните приходи ще са приблизително 128.3 млн. долара ще се използват за маркетингови цели и общи такива.

Приходите на фирмата нарастват с 40.1% през 2006 г. до 62.1 млн. долара. Нетната печалба нараства с 21.2% до 17.2 млн. долара за същия период.

Santa Monica Media Corporation е създадена през юни 2005 г., с цел да осъществи придобивания в областта на комуникациите, медиите, хазартния бизнес и забавленията.

Първичното предлагане е в размер на 12.5 млн. акции по 8 долара, като приходите от около 97 млн. долара ще се заделят за бизнес комбинации.