Олимпиадата увеличи печалбата на китайските производители на бира

529
Олимпиадата увеличи печалбата на китайските производители на бира

Китайската пивоварна компания Tsingtao отчете безпрецедентно увеличение на печалбата си благодарение на участието си като спонсор на Олимпиадата в Пекин, съобщи Би Би
Си.

За проекта за спонсорство през първата половина на 2008 г. компанията е похарчила над 232 млн. долара. Проектът обаче е допринесъл за увеличаване на чистата печалба на Tsingtao с 42 на сто до 55.2 млн. долара за същия период.

Американската пивоварна компания Anheuser Busch държи 27 на сто от акциите на Tsingtao, която е вторият по големина китайски производител на бира.

След успешната олимпийска рекламна кампания Tsingtao планира да отнеме лидерското място на вътрешния пазар от China Resources Snow Breweries, сред чиито
съсобственици е лондонската SABMiller, произвеждаща известната марка (Snow.

В момента Китай е световен лидер в потреблението на бира. Вътрешният му пазар обаче е силно диверсифициран и за западните производители често е трудно да се конкурират с китайските марки.

Източник:БТА

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg