Печалбата на най-големият японски производител на потребителски електронни стоки - Sony Corp. е отбелязала понижение от 5% през изминалото тримесечие, приключило в края на декември, в резултат на значителните загуби регистрирани от звеното за продажби на игри, неутрализирани до голяма степен от това за производство на телевизори.Загубите на звеното за игри са се предопределили от значителните разходи, направени от компанията за промотирането на новата й игра PlayStation 3.От компанията отчетоха чиста печалба в размер на 159.9 млрд.йени (1.3 млрд. долара), в сравнение с печалбата от 168.9 млрд. йени през сравнимото тримесечие на миналата година.Продажбите за тримесечието обаче са се повишили с 9.8% до 2.61 трлн. йени (21.4 млрд. долара) от 2.38 трлн. йени година по-рано.От ръководството на компанията завишиха очакванията си за печалба за фискалната година, приключваща в края на март, до 110 млрд. йени (903 млн. долара), на фона на досегашните очаквания за печалба от 80 млрд. йени (657 млн. долара).