Интернет приложенията и сайтовете на американския компютърен гигант "Майкрософт" са тези, пред които интернет потребителите по света са прекарали най-много време през септември, изпреварвайки тези на "Гугъл", съобщава специализираната агенция "comScore".

Около 1.2 млрд. потребители на възраст над 15 години са прекарали общо 27 млрд. часа онлайн през септември, което означава средно по 22 часа и половина средно на човек, сочи източникът, отбелязвайки, че това е рекордна цифра.

Времето прекарано в сайтове на "Майкрософт" е 14.5% от това време. Следват сайтовете на "Гугъл" - 9.3%, на Yahoo! - 6.3% и на Facebook 5.1%.

"Майкрософт" дължи първото място на своя софтуер за получаване и изпращане на съобщения "Windows Live Messenger", общо 70% от прекараното време от потребителите в продукт на "Майкрософт".

На платформата за обмен на видеоматериали YouTube се дължат повече от половината от общо прекараните в сайтовете на "Гугъл" 2.5 млрд. часа онлайн.

Времето във "Facebook", който има 300 млн. потребители, се е утроило спрямо месец септември 2008г.

Източник: БГНЕС