Nescafe Dolce Gusto постигна растеж от над 50% и годишни продажби на стойност близо 300 млн. швейцарски франка. През 2010 г. отново се очаква марката да достигне двуцифрен органичен ръст.

В сегмента на кафето на капсули Nescafe Dolce Gusto отчете продажби от близо 3 млн. машини.

До края на 2010 г. Nescafe Dolce Gusto ще се предлага в цяла Европа. Марката, която в момента е лансирана на 23 пазара (18 в Европа и 5 извън нея), ще стъпи на още 10 пазара, сред които Русия и страните от Скандинавския полуостров.

Във връзка с разрастването на Nescafe Dolce Gusto през есента на 2010 г. ще бъде открит нов производствен център в Херона, Испания, който се очаква да произведе близо 400 млн. капсули през 2010 г.

Втората производствена база се намира в Татбери, Обединеното кралство, и вече работи с пълния си производствен капацитет.