Продажбите на Bayerische Motoren Werke AG (BMW) в Китай скачат през септември, което намали опасенията на инвеститорите за забавяне на ръста на най-големия автомобилен пазар и оскъпи акциите на производителя на луксозни автомобили до двуседмичен връх, информира Bloomberg.

Продажбите на BMW в Китай скачат с 59% до 29 631 автомобила от марките BMW и Mini през миналия месец. Ръстът се дължи основно на голямото търсене на седановата 3 Серия и на компактният SUV модел X1, завяват от BMW.

През първите девет месеца на 2012 г., продажбите на BMW в Китай нарастват с 34% на годишна база до 237 056 автомобила.

Подразделението на Volkswagen AG Audi и Mercedes-Benz на Daimler AG, които се нареждат след BMW по глобални продажби на луксозни автомобили също отчитат сериозно търсене в Китай през септември.

Акциите на BMW поскъпнаха с 3.2% до 59.76 евро във Франкфурт, което беше най-високото им ниво на затваряне от 21 септември насам.