Германската автомобилна компания Фолксваген (Volkswagen) обяви, че през първото шестмесечие на 2007 година продажбите й в континентален Китай и административния район Хонконг са нараснали с 25 процента, предаде ДПА, цитирана от БТА.

Според публикувани днес данни двете смесени дружества на компанията, разположени в Шанхай, са продали общо 431 369 превозни средства за периода януари - юни, което е с 24,6 процента повече спрямо продадените през същия период на миналата година 346 263 коли.

Продажбите на превозни средства с марката Фолксваген и Ауди са нараснали до 379 705 и съответно 49 267 коли през първото шестмесечие на годината.

"След рекордните продажби през първите три месеца Фолксваген груп Чайна (Volkswagen Group China) ускори темповете на растеж през второто тримесечие", каза главният изпълнителен директор на Фолксваген за Китай Винфрийд Валанд.

Валанд добави, че Шкода Октавия, която от 6 юни се предлага на китайския пазар, ще допринесе за увеличаване на годишните продажби.

"Очакваме новият Фолксваген Маготан, който ще бъде пуснат на пазара следващата седмица, да даде допълнителен тласък на продажбите", допълни Валанд.