Продажбите на Lamborghini за първото полугодие на годината падат с 37% спрямо същия период на миналата година или от 1 309 на 825 коли.

Най-голямо понижение на продажби има в САЩ - 52%, като от компанията заявиха, че за останалата част от годината се надяват най-вече на азиатските пазари.

Приходите за първото полугодие са на стойност 156.9 млн. евро, което е спад от 43.4% спрямо същия период на 2008 г. Печалбата преди данъци е равна на 5.4 млн. евро, спрямо 35 млн. евро за миналата година.

В Щатите за периода са продадени 207 автомобила, спрямо 431 миналата година.

В Италия са продадени 122 коли, в Швейцария 49, а във Франция 37.

Lamborghini продължава да поддържа стратегията да представя поне по един нов модел на година, заявиха от компанията.