Американците стават все по-пестеливи и когато се хранят навън предпочитат закусвалните, пише USAToday. Така от веригата McDonald's обясняват увеличението на продажбите на ресторантите си с 5.1% за месец май.

За месец май миналата година повишението за ресторантите е било 4.3%. Веригата дължи успеха до голяма степен и на вариантите на кафе еспресо, които започна да предлага. Те имитират напитките на скъпите кафенета, но ги конкурират с по-ниска цена.

Въпреки това, увеличението на продажбите е под очакванията на анализаторите. Що се отняся до продажбите извън САЩ, в местна валута те са се увеличили със 7.6% в Европа и с 6.4% в регионите Азия, Близкия Изток и Африка, но поскъпването на щатската валута, значително намалява резултата обърнат в долари.

В данните не са включени продажбите на новооткрити магазини (а само на такива съществуващи от най-малко една година).

Компанията ще изнесе доклад за второто тримесечие на 23 юли.