Следвайки силните продажби в Германия през последните седем месеца, продажбите на Opel са във възход и в цяла Европа.

С общо 104 531 регистрации на нови леки автомобили, Opel увеличи пазарния си дял в Европа до 7.2% през юли 2009 г. (за сравнение през юли 2008 г. е бил 6.45%). За периода януари - юли 2009 г. пазарният дял на Opel е 7.03%, което поставя марката на стабилното трето място по регистрации в Европа.

Особено голям ръст Opel отчете във Франция където пазарният дял на марката през юли 2009 г. нарасна с 41.5% в сравнение с юли 2008 г. (целият пазар е нараснал с 3.1%).

На най-големи продажби във Франция се радват моделите Meriva и Corsa.

Регистрациите на Opel в Испания нараснаха с 0.8% през юли 2009 г., което е значително постижение на фона на целия автомобилен пазар там, който е намалял с 10.3%.

В Белгия ръстът на Opel е 12.4% през юли докато целият пазар е намалял с 8.7%. Германия остава най-успешният пазар за компанията с ръст на марката от 51.5% през юли срещу 29.5% ръст на целия пазар.

Новата Insignia играе най-важната роля за успеха на Opel с получените за нея около 140 000 поръчки в Европа: марката стана категоричен лидер в средния сегмент седани през първата половина на 2009 г.