Резултатите на пивоварната Heinekenса по-ниски от очакваното
384

Холандската пивоварна компания Heineken Holding NV отчете 6.4 млрд. евро оборот за първата половина на годината, което е по-малко от очакваните от анализаторите 6.9
млрд. евро, съобщава днес холандският всекидневник "Фолкскрант".
Концернът съобщи, че разходите за суровини като малц и алуминий са се повишили с 15 на сто за хектолитър през първите шест месеца на годината. Очакванията са това да остане така и за оставащата част от годината.
Обемът на произведената от Heineken бира е нараснал с 15 процента до 58.6 милиона хектолитра. Пет процента от това увеличение се дължи на добрите резултати в развиващи се пазари като Африка, Централна и Източна Европа и Азия. В Западна Европа и в Съединените американски щати се пие по-малко бира.
Представител на Heineken определя пред "Фолкскрант" обстоятелствата в тези така наречени развити пазари като трудни.
Спадащото доверие на потребителите, проблемите на финансовите пазари и забраната за пушене в различните страни намаляват продажбите на бира.
Heineken отчете днес растеж с 35 процента на чистата си печалба за първата половина на 2008 година, предаде Асошиейтед прес.
Чистата печалба на Heineken се е увеличила до 204 млн. евро (299 млн. долара) спрямо 151 млн. евро за същия период на миналата година и 217 млн. евро за първата половина на 2006
година. Компанията не отчита тримесечни резултати, отбелязва АП.
млрд. евро, съобщава днес холандският всекидневник "Фолкскрант".
Концернът съобщи, че разходите за суровини като малц и алуминий са се повишили с 15 на сто за хектолитър през първите шест месеца на годината. Очакванията са това да остане така и за оставащата част от годината.
Обемът на произведената от Heineken бира е нараснал с 15 процента до 58.6 милиона хектолитра. Пет процента от това увеличение се дължи на добрите резултати в развиващи се пазари като Африка, Централна и Източна Европа и Азия. В Западна Европа и в Съединените американски щати се пие по-малко бира.
Представител на Heineken определя пред "Фолкскрант" обстоятелствата в тези така наречени развити пазари като трудни.
Спадащото доверие на потребителите, проблемите на финансовите пазари и забраната за пушене в различните страни намаляват продажбите на бира.
Heineken отчете днес растеж с 35 процента на чистата си печалба за първата половина на 2008 година, предаде Асошиейтед прес.
Чистата печалба на Heineken се е увеличила до 204 млн. евро (299 млн. долара) спрямо 151 млн. евро за същия период на миналата година и 217 млн. евро за първата половина на 2006
година. Компанията не отчита тримесечни резултати, отбелязва АП.