През второто тримесечие на 2012 г. Chevrolet продаде в целия свят почти 1.3 млн. автомобила - с 2.3% повече, отколкото през рекордното второ тримесечие на миналата година.

Така компанията отбелязва най-доброто си тримесечие за всички времена и седмо последователно тримесечие с рекордни продажби.

„Седем последователни тримесечия с рекордни продажби са солидно доказателство, че Chevrolet предлага онова, което искат хората по целия свят – висококачествени продукти, лесни за използване технологии и изразителен дизайн”, заяви Крис Пери, вицепрезидент на Chevrolet, отговарящ за глобалния маркетинг. „С още повече страхотни продукти, които ще излязат на пазара, очакваме силно второ полугодие на 2012 г.”

Cruze продължава да е най-добре продаваната моделна серия на Chevrolet в целия свят - с над 350 000 продадени броя досега през тази година, и над 1.65 милиона от появата на автомобила на пазара.

Започналите наскоро продажби на компактния Aveo/Sonic, модел 2012, и седана от среден клас Malibu, модел 2013, нарастват заедно с доставките на все повече автомобили в салоните на търговските представители в целия свят.

Chevrolet съобщи за значителен ръст на продажбите, в сравнение с второто тримесечие на миналата година на четири от петте си главни пазара.

В Съединените щати Chevrolet продаде през тримесечието 513 538 автомобила, отбелязвайки ръст от 5.2%. Продължават силните продажби на леки и спортни автомобили.

В Китай продажбите на Chevrolet за тримесечието са 141 758 автомобила, което означава нарастване с 2.3%.

В Бразилия тримесечните продажби на Chevrolet намаляха с 4.2%, но този резултат е по-добър от средния за бразилската автомобилна промишленост, чийто спад е 4.8%. В региона марката отбелязва известно увеличение през тази година с ръст на продажбите от 7.5% за юни.

Chevrolet запазва своята конкурентоспособност, независимо от спада на продажбите през второто тримесечие с 4.2% до 153 759 автомобила.

Русия вече е четвърти по големина пазар на Chevrolet благодарение на 13.4-процентовото увеличение на продажбите през второто тримесечие, които достигнаха 57 286 автомобила. В близките месеци марката ще представи в този регион няколко нови модела.

В Мексико Chevrolet продаде през тримесечието 41 435 автомобила, което означава ръст от 11.7%.

Chevrolet Europe продаде през второто тримесечие 61 865 автомобила в Западна и Централна Европа – това е увеличение с 13.6% в една промишленост, която продължава да се бори с кризата и отбелязва спад от 6.9%.

През първото полугодие на 2012 г. марката постигна най-добър за всички времена обем на продажбите в Западна и Централна Европа с повече от 117 500 продадени автомобила начело с Aveo, от който са реализирани 34 000 броя – увеличение с 10.9% спрямо същия период от миналата година.

Chevrolet в момента пуска миниавтомобила Spark и модела от среден клас Malibu на пазара в Съединените щати; SUV модела от среден клас Trailblazer и пикапа от среден клас Colorado в Тайланд и други пазари; вана Spin в Бразилия и комби версията на Cruze в Европа.

През четвъртото тримесечие марката ще стартира в целия свят продажбите на изцяло новия малък SUV модел Trax. Chevrolet, една традиционно американска марка, днес осъществява над 60% от продажбите си извън пазара на САЩ.