Изпълнителният директор на Twitter Джак Дорси не изглежда да е голям фен на новия брандинг на Facebook.

Чрез публикация в собствената си платформа Дорси красноречиво демонстрира отношението си към новото лого на Facebook, имитирайки шеговито „креативостта” в него.

“Twitter от TWITTER”, гласи публикацията на шефа на платформата.

Facebook обяви новия си брандинг в началото на тази седмица, който цели потребителите да знаят коя платформа е собственост на компанията.

За целта в WhatsApp и Instagram ще бъде интегрирано новото цветно лого в опит за създаване на по-висока прозрачност, тъй като се оказва, че малък дял от щатските потребители си дават сметка кои платформи са собственост на Марк Закърбърг и кой не.

Facebook представи новото си логоСледвайки обещанията си за повече прозрачност, Facebook представи новото си цветно лого, което ще подсказва в коя от всичките платформи, собственост на конгломерата, се намират потребителите

Шегата на Дорси е поредна демонстрация на не особено ласкавото му отношение към основателя и изпълнителен директор на Facebook.

През миналата седмица, минути преди представянето на отчета на социалната мрежа, Дорси обяви, че Twitter забранява политическите реклами на платформата си.

Без да споменава името на Закърбърг, шефът на Twitter посочи, че решението не е свързано със свободата на словото, което може да се приеме като нападка към основателя на Facebook, пише CNBC.

Това е така, тъй като Facebook е подложен на натиск в САЩ да ограничи политическите реклами на платформата си в навечерието на президентските избори в страната. Аргументът на Закърбърг е, че това би ограничило свободата на изразяване.

По време на представянето на финансовите резултати на компанията Закърбърг затвърди позицията си, казвайки, че забрана за политическите реклами би означавала, че частни компании цензурират политици и новини.

По-рано през този месец, запитан дали Twitter ще се присъединят към Libra - блокчейн проекта на Facebook, Дорси отвърна “по дяволите, не”.