Цената на акциите на Snap се понижи с 14% в четвъртък, след като социалната мрежа обяви загуба от над 400 млн. долара за тримесечието и по-малък от очаквания брой потребители, съобщава ВВС.

Спадът в цената на акциите е продължение на срив, който започна почти веднага, след като Snapchat излезе на борсата тази пролет. Компанията обяви 173 милиона ежедневни потребители, което е повишение с 4% спрямо предишното тримесечие.

Тя обаче не може да се справи с ожесточената конкуренция на Facebook, която предлага сходни възможности.

Цената на акциите на Snap, която беше 17 долара при първичното й публично предлагане през март, сега е под 14 долара.

В четвъртък генералният директор Евън Шпигел заяви, че двамата със съоснователя на компанията Робърт Мърфи няма да продадат нито една от акциите си тази година, което беше възприето като знак за доверие в перспективите пред компанията.

Акциите се оценяваха на милиарди по време на първичното публично предлагане. „Вярваме дълбоко в дългосрочния успех на Snap“, каза Шпигел пред анализатори след обявяването на резултатите.

Snap си създаде име като приложение за изпращане на съобщения с текстове, които изчезваха. Сега тя предлага видео истории, карти и други услуги. Компанията съобщи, че работи за привличане на рекламодатели с ниски цени и данни, че рекламите й работят – характеристики, които се надява да я отличат от конкурентите.

Приходите за трите месеца до края на юни възлизат на 181.7 млн. долара - над два пъти повече спрямо същия период на 2016 г. Но разходите са нараснали още по-бързо, достигайки над 630.6 млн. долара за тримесечието.

Потребителите на Snap са се увеличили с над 20% на годишна основа. Но компанията е добавила само седем милиона нови потребители за тримесечието спрямо осем милиона през първите три месеца на годината.

Цената на акциите на компанията намаля с над 14% по време на следборсовата търговия.

Шпигел заяви, че Snap постига „голям напредък“. Според него една четвърт от хората със смартфони в САЩ, Великобритания и Франция използват Snapchat всеки ден, като потребителите обичайно прекарват над 30 минути на сайта.