За първи път списание Playboy ще бъде налично в iTunes App и Google Play, съобщи компанията Playboy Enterprises, цитирана от CNBC.

Дигиталните инициативи на Playboy са насочени към по-младите и технически грамотни читатели - ключова група клиенти, която компанията иска да достигне.

„След въвеждането на напълно нова визия на Playboy по-рано тази година, ние разширихме каналите си за дистрибуция по много мощен начин, включително с по-висока видимост на все по-голям брой традиционни и дигитални медийни платформи“, заяви Дейвид Израел, главен оперативен директор и главен финансов директор на Playboy Enterprises.

По-рано тази година Playboy промени дизайна си, като се отказа от голите модели. Читателите ще могат или да плащат по 5.99 долара за един брой чрез приложението, или да се абонират за цялата година срещу 17.99 долара.

През 2014 г. компанията промени и сайта Playboy.com и съобщи, че след трансформирането му трафикът му се увеличил, а средната възраст на хората, които влизат на сайта, се е свила от 47 на 30.5 години.