Една от най-известните вериги кафенета в Америка – Starbucks, планира да увеличи обектите си в Европа с откриването на свои представителства в 150 нови локации.

Избраните градовете се намират предимно във Великобритания, Германия и Франция, като кафенетата се планира да бъдат отворени в следващите 3 години.

Според плановете на компанията обектите ще бъдат открити предимно по различни летища и железопътни станции, информира The Wall Street Journal.

Планираното разширяване е свързано с желанието на компанията да увеличи приходите от новите си представителствата и извън щатите.

Освен Европа марката, завладяла цяла Америка, търси възможности за разширение и в Южна Америка. По-рано този месец Starbucks отвори своето първо кафене в Аржентина.

Планираното разширение е най-голямата сделка на компанията извън пределите на САЩ. Преди години компанията се фокусираше предимно върху американския пазар, но сега нещата стоят по друг начин, уточняват от ръководството.