Starbucks ще доставя кафе в Китай в партньорство с Alibaba

1134
Starbucks ще доставя кафе в Китай в партньорство с Alibaba

© Pixabay

Starbucks ще си партнира с Alibaba за навлизане на китайския пазар на онлайн доставки.

Това ще се случи чрез Ele.me – компания за доставка на храни и напитки, която е собственост на китайския гигант, предава Wall Street Journal, цитиран от CNBC.

Сделката ще бъде обявена официално по-късно през тази седмица, посочва финансовото издание, позовавайки се на неназовани източници. 

Ele.me ще заочне да доставя продукти на Starbucks в Китай още тази есен.

„Alibaba и Starbucks винаги са проучвали нови начини за задълбочаване на нашето дългосрочно партньорство в Китай. Няма какво да добавим повече към този момент”, казва говорител на Alibaba пред CNBC.

През миналата седмица Starbucks обяви рекордни приходи и печалба за третото тримесечие на фискалната година.

Напоследък китайския пазар е най-голямата причина за растежа в печалбата на компанията за кафе, въпреки, че някои магазини на Китайска територия отчитат спад в продажбите от 2% през последното тримесечие, спрямо повишения от 4% и 6% през преходните два тримесечни периода.

По време на представянето на финансовите резултати от Starbucks посочиха, че ще тестват нови опции за доставка на продукти в Пекин и Шанхай в рамките на фискланата 2019 година. Целта е да се повишат продажбите на горепосочените магазини.

„Уверявам ви, че новата ни услуга за доставки ще покрива най-високите стандарти, които нашите клиенти в Китай могат да очакват”, казва Белинда Уонг, изпълнителен директор на компанията за Китай.

Тайните на Starbucks, които не искат да знаетеКафе с кокосово мляко? Не бъдете сигурни

В действителност бившият председател на съвета на директорите на Starbucks, Хауърд Шулц, намекна за потенциално партньорство с компанията на Джак Ма по-рано през този месец, което да помогне за повишаване на онлайн продажбите на кафе в Китай. 

Starbucks се изправя пред засилваща се конкуренция на китайския пазар, особено от местната компания Luckin Coffee, която успя да набере финансиране в размер на 200 млн. долара от инвеститори.

Стартъпът стартира дейност по-рано през тази година и продава кафе онлайн чрез приложение, доставяйки стоката в срок до 30 минути. Доставките, които се забавят над посочения срок, биват безплатни за потребителите.

Luckin има 660 търговски обекта в 13 китайски градове, докато Starbucks разполага с над 3 300 обекта.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Създайте идеалния климат у дома

Каквато и да е температурата навън и каквито и да са вашите...