Супермаркети в САЩ поставят ограничения за закупуването на тоалетна хартия

566
Супермаркети в САЩ поставят ограничения за закупуването на тоалетна хартия

© Pixabay.com

Няколко водещи вериги магазини в САЩ отново налагат ограничения в броя на някои от закупуваните артикули, като тоалетна хартия, кухненска хартия и мокри кърпички, с надеждата рафтовете им да останат заредени и да попречат на клиентите да се презапасяват, както се случи в началото на пандемията през пролетта.

В Kroger клиентите могат да купуват максимум по два пакета, когато става въпрос за продукти, като тоалетна хартия, кухненска хартия, дезинфекциращи мокри кърпички и сапун за ръце.

Говорител на компанията е заявил пред CNN, че ограниченията са започнали през миналата седмица и са в сила за всички магазини от веригата и при онлайн покупки.

Според Кристофър Бранд, говорител на веригата магазини Giant, компанията "не отчита сериозни признаци за презапасяване и няма нужда да се създава паника." Въпреки това от компанията са започнали да поставят ограничения за един от по-големите пакети тоалетна хартия и кухненска хартия и два за по-малките.


Намиращата се в Тексас H-E-B също е въвела подобни ограничения в последните седмици.

В САЩ се наблюдава недостиг на хладилници заради пандемиятаВ началото на пандемията имаше масово изкупуване на тоалетна хартия. Сега пък изглежда, че клиентите, които искат да си купят хладилник, трябва да чакат по-дълго, тъй като за някои модели няма наличности в цялата страна

От трите компании казват, че веригите за доставки на тези артикули все още са поставени под натиск. Около 19% от хартиените продукти, като тоалетна хартия и кухненска хартия ,и 16% от почистващите продукти за домакинствата са свършили през седмицата, приключила на 1 ноември, сочат данни на компанията за пазарни проучвания IRI.

Този ход идва на фона на рекордния брой случаи на коронавирус в САЩ. Дните с най-голям брой новозаразени от началото на пандемията са именно в последната седмица.

Междувременно, близо 60% от потребителите казват, че планират да се запасят отново с наближаването на зимата, според проучване сред 1 000 клиенти, направено от компанията Inmar Intelligence в средата на октомври.

В Калифорния от веригата супермаркети Raley's казват, че не отчитат засилен наплив към хартиените продукти, но се подготвят да реагират, ако това се случи.

Българският бизнес

Всичко по темата Коронавирусът COVID-19

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg