Световната компания за информационни решения Experian обяви, че открива оперативен офис в Бомбай. Това е резултат от успешното усвояване на поредица от услуги, предоставяни от Experian на няколко банки в Индия и представлява част от стратегията на компанията за разширяване към развиващите се пазари по света.

Първоначално Experian ще осигури информационни услуги с добавена стойност и като използва своя обширен опит в разбирането за хората, пазарите и икономиките, компанията ще помогне на организациите да установят, развият и да управляват отношенията с клиентите си за да направят по-печеливш своя бизнес. Тези услуги ще включват системи, които ще позволят на индийските организации да предотвратяват измами, да увеличават приходите си и да намаляват рисковете чрез прецизно управление на информацията за клиенти.

Като част от разнообразното си портфолио от услуги, Experian ще осигури аналитични бизнес решения за финансовия и телекомуникационен сектор в Индия. Аналитично решение е процесът на управление на данните за клиенти чрез техники като скоринг модели и сегментиране, които позволяват на компанията да развие подходящи стратегии и действия към всеки клиент в зависимост от индивидуалните му качества.

Тези техники помагат на организациите да увеличат потенциала на своите клиентски бази на всеки етап от връзката с клиента и да набелязват подходящи бъдещи клиенти. Те допринасят за взимането на бързи, прецизни и последователни решения за кандидатите за заеми, като ограничават загубите за организациите чрез бързо идентифициране на високо рискови клиенти и ефективно управление на събирането на вземания.

Като една от водещите световни компании, които предлагат услуги и решения на кредитно бюро, Experian заяви намерението си да кандидатства за лиценз за създаване на кредитно бюро в Индия след публикация в RBI за „Правилата и регулациите”, която очертава рамката за споделяне на кредитната информация и стимулира заявките за подобни лицензи.

Кредитните бюра помагат на икономическия сектор и този на финансовите услуги да се развиват без риск от неизпълнение на задължения и загуби от лоши дългове. Споделянето на информация позволява на банките и другите заемодатели да вземат по-информирани решения за своите клиенти, като увеличават броя им, като в същото време намаляват финансовите рискове и така увеличават печалбите си.

Целта на Experian е да използва световния си опит, така че да бъде от полза на местната финансова общност и да се превърне в място, където заемодателите в Индия търсят информация, аналитични решения и такива, които ограничават измамите, при взимане на финансово решение. Това казва Ричард Фидис, Управляващ директор- сектор Развитие на възникващи пазари.