Спадът в тиража на щатските вестници се увеличава, докато печатната индустрия продължава да страда от това, че читателите се насочват към интернет, а рекламата продължава да спада, информира CNBC.

Последните официални данни за печатната индустрия показват, че средния дневен тираж е паднал с 10.6% между април и септември, в сравнение със същия период година по-рано.

Спадът е по-голям в сравнение с периода октомври-март, когато понижението на годишна база възлиза на 7.1%.

Тиражът на неделните вестници в САЩ е паднал със 7.5%.

Както се очакваше The Wall Street Journal изпреварва USA Today като най-продавания вестник в САЩ.

Продажбите на вестници намаляват от началото на 90-те години на миналия век, но понижението се увеличава през последните години. Приходите от продажба на печатни издания запазват до голяма степен стойността си, главно поради увеличенията на цените.