Това е кралицата на американската риалити телевизия

1748
Това е кралицата на американската риалити телевизия

© Instagram/lisavanderpump

Лиза Вандерпъмп твърди, че е участвала в повече риалити предавания, от когото и да било друг.

И може би е права, предвид повече от 340-те епизода на “Истинските съпруги от Бевърли Хилс“ и нейното отделно предаване „Правилата на Вандерпъмп“.

Много хора извън САЩ може и да не са чували за нея, но двете предавания често се конкурират помежду си за най-гледано предаване по кабелна телевизия в деня, в който се излъчват.

Техният успех превърна Лиза в една от най-големите британски звезди, които успяват да пробият на американския пазар. Освен ангажиментите им в телевизията, 58-годишната Вандерпъм и нейният съпруг Кен Тод (74 г.) управляват ресторанти и цяла имотна империя.

LG Oled TV

Състоянието на Вандерпъмп се оценява на 75 млн. долара. На въпрос на BBC дали това е вярно, тя отговаря с усмивка: "Определено се надявам да е така!"

Лиза е родена в Лондон през 1960 г., а необичайното й фамилно име е нейното истинско и е от холандски произход. Тя и съпругът й успяват да натрупат своето състояние през последните 37 години.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lisa Vanderpump (@lisavanderpump) on

 

 

Двамата се запознават в Лондон през 1982 г., когато тя е на 21 г. а той е на 37. Тя е актриса, а той собственик на нощен клуб. Шест седмици по-късно двамата са сгодени, а след по-малко от три месеца се женят.

След това започват да купуват и продават имоти в Лондон, преди да отворят няколко ресторанта и бара в района на Сохо в английската столица. Сред тях са и някои от най-видните лондонски гей барове на 90-те години.

След това продават имотите си в Лондон и в момента разполагат основно с верига ресторанти и барове в Калифорния и Невада. Местят се в Лос Анджелис за постоянно през 2005 г.

Лиза попада в светлината на прожекторите през 2010 г., когато за първи път по телевизията тръгва риалити предаването „Истинските съпруги от Бевърли Хилс“. След това успява да натрупа множество последователи в социалните медии - 1.8 милиона в Twitter и 2.4 милиона в Instagram.

В днешно време риалити телевизията е пълна със звезди, които рекламират продукти в социалните медии, но малцина са тези, които стигат толкова далече, колкото Лиза. Например, един от нейните ресторанти - Sur, беше отворен в един от най-драматичните епизоди на „Истинските съпруги“.

Всичките седем сезона на предаването „Правилата на Вандерпъмп“ се развиват в ресторанта и отразяват случващото се с известните с добрия си външен вид служители на заведението. Това е максималното продуктово позициониране.

Клиентите, които посещат Sur, общуват с персонала, чийто личен живот следят всяка седмица по телевизията. Според Маделин Берг от списание Forbes това е смесица от забавление и търговия, което наподобява увеселителните паркове на Disney.

Тя отдава успеха на Лиза на това, че има дълга бизнес кариера, преди да се присъедини към риалити телевизията, което придава автентичност на реасторантите и другите й бизнес начинания.

 

"Човек може да познае кога някой наистина вярва в нещо, а не прави просто реклама срещу няколко хиляди долара," казва Берг.

Лиза изтъква същия аргумент. "За мен един продукт трябва да е добър," казва тя. "Ако аз внезапно кажа, че разработвам продукт за почистване на басейни, всички ще кажат, че е боклук."

Според нея е трудно да постигаш успехи в ресторантьорския бизнес и тя се грижи за това служителите й да са винаги дружелюбни и приятелски настроени. "В тази индустрия трябва винаги да си с усмивка на лицето и да си любезен и щедър," казва тя.

Лиза и Kен притежават четири ресторантa в Лос Анджелис, като тя твърди, че вниманието към детайла също е от ключово значение. "Мога да вляза в заведението и да забележа веднага, ако нещо не е наред," казва тя. "Може да увелича музиката малко или пък да намаля осветлението."

В последните години империята Вандерпъмп, която до голяма степен е смееен бизнес, се разраства и в нови сфери.

Тяхната дъщеря Пандора и съпругът й Джейсън, чиято връзка и сватба беше документирана в „Истинските съпруги на Бевърли Хилс“, се занимават с производството на вино розе. Лиза също така притежава компания за аксесоари за домашни любимци.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lisa Vanderpump (@lisavanderpump) on

 

 

Любовта й към кучетата присъства в значителна степен в телевизионните й предавания. Тя има благотворителна организация, която се занимава със спасяването на улични кучета в Лос Анджелис и им намира нови домове.

Тя също така използва славата си, за да се бори за правата на хомосексуалистите и да популяризира рисковете от самоубийство. Нейният по-голям брат се самоубива през 2018 г.

След девет години като част от „Истинските съпруги на Бевърли Хилс“, Лиза няма да участва в 10-ия сезон, който започва през 2020 г. Това доведе до спекулации в медиите, че някои от другите жени в сериала завиждат на нейната популярност и по-конкретно на другото й предаване.

"Мисля, че успехът на „Правилата на Вандерпъмп“ породи много чувства, а понякога това, че те избират за най-популярната съпруга, също създава чувства", казва тя.

Някои хора не възприемат сериозно риалити предаванията, но според щатската писателка-феминистка Камил Палия „Истинските съпруги“ е чудесен документален филм, а Лиза е "превъзходен модел за подражание за работещите жени".

Самата Лиза определя себе си първо като бизнес дама. "Имах собствен бизнес и преди риалити телевизията. Така че не се считам за знаменитост, не обичам да определям себе си като такава."

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg