Президентът на САЩ Доналд Тръмп и кандидадът за президент от демократическата партия Майкъл Блумбърг са решили да налеят средства в реклами по време на тазгодишния финал по американски футбол, известен още като Супербоул.

От щаба на Тръмп потвърдиха, че са купили 60 секунди реклама по време на най-гледаното спортно събитие в САЩ на цена от около 10 млн. долара.

От щаба на Блумбърг също обявиха, че ще излъчат 60-секундна реклама, насочена срещу Тръмп по време на мача, информира WSJ.

Предизборният щаб на Тръмп, който преди това излъчи реклама по време на решителния седми мач от Световните серии по бейзбол, наскоро обяви, че влиза в изборната 2020 г. с над 100 млн. долара.

Решението на щаба на Блумбърг да излъчи рекламата е било взето, след като неговите съветници сметнали, че Тръмп е купил 30-секунден спот по време на мача.

От щаба на Тръмп казаха, че са започнали преговори с Fox през есента и че са запазили рекламното време през декември, добавяйки, че са платили за него през миналата седмица, купувайки 60 секунди.

Финалът по американски футбол Супербоул, което е едно от най-гледаните спортни събития в света, тази година ще се проведе на 2 февруари в Маями.

Блумбърг вече е похарчил 143 млн. долара за телевизионна реклама, откакто обяви, че ще се кандидатира за президент през ноември.

Неговите реклами се фокусират върху представянето му на гласоподователите и разграничаването му с Тръмп по редица въпроси, като здравеопазване, климатични промени и икономика.

Консултанти на Блумбърг, който е бивш кмет на Ню Йорк, са заявявали, че той е готов да похарчи колкото е необходимо, за да победи Тръмп.