Микроблогът Twitter е имал близо 200 милиона регистрирани потребители, който са публикували по 110 млн. съобщения дневно към 1 януари 2011 г., според говорителката на компанията Каролин Пенър, цитирана от Forbes.

За сравнение, Twitter и имал 160 милиона потребители към септември 2010 г. и 95 млн. съобщения дневни към началото на декември.

Компанията в момента се опитва да разшири международното си присъствие.

От Twitter съобщиха тази седмица, че са пуснали сайта си на корейски език, който е вече седмият поддържан от компанията език. Съоснователят на Twitter Eвън Уилямс дори е посетил Сеул, където е присъствал на пресконференция по случай пускането на услугата на корейски език.

Компанията е сключила и две партньорства в Южна Корея, които са показателни за това как Twitter може да подхожда към други страни в бъдеще. Twitter ще си партнира с LG Uplus, третият най-голям телеком в страната, като потребителите ще могат да изпращат съобщения на сайта чрез чрез есемеси, които ще бъдат безплатни в следващите шест месеца.

От Twitter също така са сключили споразумение с местния портал и интернет търсачка Daum. Потребителите на Twitter ще могат да влизат на сайта едновременно с влизането си в Daum.

Twitter вече има версия и на японски език и е популярен в тази страна. Добавянето на още един език като корейския е добро решение за компанията, като евентуален тест за нови функции или нагласи на потребителите, тъй като азиатците използват по по-различен начин социалните мрежи от северноамериканците.