Веригата за бързо хранене, която счита пържената храна за враг

668
Веригата за бързо хранене, която счита пържената храна за враг

© Instagram/itsuofficial

"Бързата храна в цял свят е пържена и в сектора все още доминират няколко играчи", казва Джулиан Меткалф, ръководител на вдъхновената от азиатската храна верига магазини и ресторанти Itsu.

Той казва, че неговата компания гледа на пържената храна „като на враг", докато крои планове за разрастването й преди евентуалното листване на фондовата борса.

Itsu в момента има 75 заведения във Великобритания, но планира да удвои броя им в следващите пет години.

Меткалф определя възможностите за растеж като "почти безкрайни ".

Веригата магазини и ресторанти е основана през 1997 г. Тя продава суши и гореща храна, която е готвена на пара, а не пържена, като във всеки обект има кухня.

Itsu отвори първия си клон в САЩ през миналата година и планира да разшири дейността си още във Франция, Белгия и Германия.

Меткалф, който е основател на Itsu, казва пред BBC, че компанията "може да се наложи" да листне акции на борсата, въпреки че е разполага със средства и от други източници.

Той отвори един обект в Ню Йорк и със сигурност иска да има още много в чужбина, говорейки смело, че трябва да се заеме с доминацията на пържената бърза храна.

Предстои да се види дали инвеститорите споделят неговия ентусиазъм, но те по принцип подкрепят мениджъри с добри предишни резултати.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by itsu (@itsuofficial) on

Меткалф определено може да се похвали с такива, след като превърна Pret a Manger в гигант в сферата на бързото хранене, преди да продаде дял от компанията на McDonald's.

"Намирането на пари изобщо не е нещото, което не ми дава сън нощем. Да гарантирам, че храната се приготвя правилно, че персоналът е мотивиран и че клиентите се обслужват както трябва е нещо, което постоянно ме притеснява", добавя той.

Средният разход на клиентите в обектите от веригата е около 7.20 паунда (8.62 евро), а според Меткалф това поражда някои предизвикателства.

"Да държиш ниски цени е ужасно трудно. Трябва да си невероятно организиран.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by itsu (@itsuofficial) on

 
Да се разрастваш и да поддържаш същото качество е почти невъзможно, но все пак е възможно."

Според Триш Кеди, старши анализатор по храните в Mintel, Itsu успява в това да привлича служителите в офиси, които са готови да харчат повече за "бърза и здравословна храна ".

"Конкуренцията във Великобритания обаче е голяма и изяжда пазара, а Itsu е изправена пред все по-голяма заплаха от страна на неспециалистите в тази сфера, като супермаркетите, които се конкурират по цена и удобство."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by itsu (@itsuofficial) on

Itsu също така има за цел да увеличи дела на растителните продукти, които използва до 50%, в сравнение с около 40% в момента.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg