10 ежедневни навика, които дискретно ви карат да пълнеете

5015
10 ежедневни навика, които дискретно ви карат да пълнеете

Комбинацията от питателни ястия, редовни упражнения и план за отслабване може да не е достатъчна, за да свалите излишни килограми.

Защото има малки навици, които остават незабелязани, но могат да окажат огромно влияние върху усилията за постигане на по-тънка талия.

Ето няколко фактора – от прекалено много спорт до избора на ежедневни дрехи, които ви саботират.

1. Обсебени сте от авокадото


Авокадото е богато на здравословни ненаситени мазнини и полезни хранителни вещества, минерали и антиоксиданти. И точно заради тази добра репутация хората са склонни да го слагат често на препечени филийки, яйца, смутита, без да мислят за количеството.

Но плодът е доста калоричен, което означава, че прекалено много мазнини няма да бъдат полезни. Препоръчително е да се придържате към половин авокадо на ден за здравословно отслабване.

2. Пренебрегвате обяда

Някои хора пропускат обяда, защото вярват, че така ще спестят калории, а други са просто толкова заети през целия ден, че забравят да ядат. Ако не консумирате достатъчно храна, може да се почувствате уморени и стресирани, което води до повишен апетит и нездравословни хранителни навици. В допълнение, има опасност от хормонален дисбаланс и по-трудно изгаряне на мазнините.

3. Предпочитате тесни дънки

Те създадат илюзията, че сте по-слаби, но честото им носене води до някои проблеми. Тесните дънки стягат бедрата, седалището и корема, като пречат на мускулите да изпълняват опорната си функция. След като дълго време са под натиск, те се отпускат. За да предотвратите това, можете или да изберете по-широки модели или редовно да масажирате глезените и корема си, след като носите такива дънки.

4. Предпочитате бадемово мляко

Ако нямате непоносимост към лактоза или сте веган, преминаването към заместители на млякото на растителна основа може да не е най-добрата идея, когато се опитвате да свалите няколко килограма. Тези, които консумират млечни продукти, имат засилен метаболизъм и по-малък шанс за наддаване на тегло, благодарение на калция.

Това обаче работи, само ако млякото е включено в здравословна, балансирана диета.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg