10 малки закуски, които саботират диетата ви

4137
10 малки закуски, които саботират диетата ви

Идеята, че можете да свалите мазнини от определена част от тялото, като работите за развитие на мускула в тази област, няма смисъл, защото мускулите и мазнините се натрупват и губят по различни начини.

Логиката е проста: За да помогнат на тялото да стопи мазнините и да изгради мускули, хората трябва да изразходват повече енергия, отколкото приемат. Реалността е, че за това трябва време и то варира в зависимост от възрастта, фигурата, натоварването и храненето.

Един от начините, който се отнася до всички и който винаги ще доведе до положителни резултати, е да се храните здравословно и да се избягват лошите закуски/ похапвания.

Хората са склонни да забравят, че всяка част от храната, която консумират, има калории и съставки, които трябва да се отчитат към общите за деня.

Пицата, дори да е очевиден, не е единственият нарушител. Бретцели, ядки и дори смути могат да бъдат много измамни. Снаксовете, които изглеждат пълни с плодове и зеленчуци, също могат да крият много захар и изкуствени съставки, правейки ги вредни за фигурата ни.

Ето къде се крият враговете на талията ни:

Ароматизирано кисело мляко

Диетолозите не препоръчват ароматизирано кисело мляко. То често има добавена захар и изкуствени подсладители. Само една малка порция може да има до 47 грама захар.

Това е повече от приемливото за деня. Ако искате да ядете кисело мляко и плодове, по-добре е да ги купите отделно и да ги смесите.

Пуканки в киното

Те са здравословна закуска, защото осигуряват фибри, белтъчини и въглехидрати. Но е изключение, когато сте на кино, защото пуканките са основно покрити със сол и масло.

И колко изяждате, когато гледате филм? Също така изкуствено ароматизираното масло върху пуканките е отрова за тялото.

Плодово смути

Колкото по-колоритен, скъп и красив е този сок, толкова по-нездравословен е. Хората не регистрират калории, консумирани от напитки, но точно тези имат по 250 калории, което е равно на цяла закуска.

Ако в тях има кокосово мляко или авокадо, тогава може да достигнат и около 500 калории. Всяко смути трябва да имат зеленчуци и протеини, в противен случай не е много полезно. Когато купувате, внимавайте, защото понякога добавят захар и изкуствени подсладители за по-добър вкус.

10 диетични храни, която трябва да имате под ръкаТе ще ви спасят в ситуации, в които сте гладни и нямате нищо приготвено

Гранола барчета

Повечето имат много захар. Просто четете съдържанието и ако съставният списък на даден артикул е твърде дълъг и включва неща, като царевичен сироп, не трябва да го ядете. Добро правило е да се вземат гранола барове, които имат по-малко от 10 грама захар на парче.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg