10 урока по брандиране в Instagram от мексиканските наркобарони

16195
10 урока по брандиране в Instagram от мексиканските наркобарони

Всеки успял предприемач знае, че половината битка е да популяризира марката си. Instagram е страхотен начин да накарате хората да научат ключови факти за компанията ви: С какво се занимавате? Какъв е вашият бизнес модел? Какво е вашето мото?

В случая с мексиканските наркобарони отговорите са както следва: убивам хора, продавам наркотици, убивам хора и продавам наркотици. Не толкова общителните продавачи на наркотици в последните години завзеха социалните медии, където се хвалят със своите пари, коли, оръжия и дори тяхната стока, пише Entrepreneur.

Ето кои са 10-те най-важни съвета, които могат да се научат от тези профили в Instagram:

Когато създавате своя профил в Instagram, опитайте да стартирате със снимка, която обхваща всичко, което представлява вашия бизнес. Ако планирате да продавате органични печени изделия, например, изберете снимка, която казва “вкусно” и “здравословно” поравно.

По същия начин, ако планирате да направите милиони долари от продажба на наркотици или да убивате хора, които застават на пътя ви, това може би е правилната снимка.

 

Един от приоритетите ви е да гарантирате на клиентите си, че парите им са в сигурни ръце, така че направете каквото можете, за да изобразите смел, но въпреки това разумен подход към вашите финанси. Този леопард, например, има MBA от университета Корнел.

Използвайте Instagram като платформа за показването на повече от вашите служители. Това придава на бизнеса ви едно по-персонално усещане и позволява на клиентите да чувстват, сякаш си имат работа с истински хора, а не с роботи.

В този случай Каролина обича Судоку, коктейли с водка и мъже с не много голямо окосмяване на гърдите.

Фирмената култура е от голямо значение за желаната от вас аудитория, така че освен че работите здраво, можете и да се забавлявате добре. Никакви телефони на месечното събиране, колеги! (Поне докато не намерим кой доносник носи жица.)

Не се притеснявайте да показвате себе си и извън работата. В днешно време от компаниите се очаква да бъдат лайфстайл марки 24 часа в денонощието, така че ако разпускате в събота следобед, разпускате с позлатения си автомат Калашников с логото на Yves Saint Laurent, споделете го с вашите почитатели. Те вероятно правят същото!

Вижте още: Какви часовници носят най-големите наркотрафиканти

Не пренебрегвайте основното си послание обаче. Отдихът е важен, но не за сметка на хората, които забравят, че имате 872 пушки под бюрото си и половин тон чист, неразреден боливийски прашец в конферентната зала.

Семействата са друг полезен инструмент в арсенала ви. Подсилете човешката си страна, като направите няколко снимки в деня, в който всеки може да доведе дъщеря си на работа.

Кой не би се доверил на компанията, след като види очарователната малка Емили тук и нейния 250-килограмов бенгалски тигър?

Винаги напомняйте на хората, че сте активни и мобилни, както онлайн, така и в истинския свят. Ако клиентите ви имат нужда да получат продукта навреме, вие разполагате с автопарка, за да свършите тази работа!

Не забравяйте: Основното послание. Това не може да бъде повторено достатъчно пъти.

След като бизнесът ви започне да потръгва, трябва да направите така, че всички да разберат за вашия успех – правете го обаче по един умерен и скромен начин. Никой не харесва хора, които се фукат!

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg