12 трика, които заведенията за бързо хранене не искат да знаете

© Pixabay.com
Заведенията за бързо хранене навлязоха в живота ни и не всички имат достатъчно силна воля, за да устоят на изкушението.
Френският сайт Sympa-sympa.com публикува 12 трика, които се използват от фаст-фуд заведенията, за да привличат клиенти и да продават в големи количества.
1. Всички ястия имат един и същи вкус
Забелязали ли сте, че различните ястия във веригите за бързо хранене имат почти един и същи вкус? Ресторантите знаят какви вкусове се харесват на хората и поради това ястията им си приличат.
2. Бургерите се приготвят в момента на поръчката
Приготвянето на хамбургер в ресторант за бързо хранене отнема само 30 секунди. Тайната: те просто са замразени полуфабрикати, когато попадат в кухнята на заведението.
3. Храната се приготвя, за да бъде изядена бързо
Друг трик, който ни кара да похапваме по-често в заведенията за бързо хранене, е, че няма нужда да дъвчем храната си твърде дълго. Според изследванията хората дъвчат хапката си около 12 пъти, преди да я погълнат в заведения за бързо хранене, докато в други ресторанти предъвкват храната си около 15 пъти.
Когато дъвчем по-малко храната си, не сме толкова отблъснати от нея и похапваме повече.
4. Цветовете наоколо стимулират апетита
Червеният и жълтият цвят са често срещани в ресторантите за бързо хранене. Те са перфектна комбинация и стимулират неосъзнатото желание за влизане в ресторанта. Този феномен дори си има име – „теорията на кетчупа и горчицата“. Тези цветове просто ни карат да похапваме импулсивно.
5. Основната цел е да продават колкото се може повече
Учените установиха, че е по-трудно да отхвърлиш нещо, когато то ти е предложено директно. Около 85% от хората поръчват повече от планираното, когато служителите в ресторанта им предлагат да допълнят поръчката си с нещо друго.
Освен това служителите никога не използват негативни формулировки, а по-скоро поставят въпроси, като: „Искате ли пържени картофи с бургера си?“.
6. Средна Cola всъщност е голяма Cola
Най-лесният начин за увеличаване на продажбите на напитки е увеличаване на размера/обема им. Хората избират несъзнателно средния вариант, но в действителност това е най-големият вариант.
Освен това, ако не уточните размера, който искате, служителят ще ви сервира най-голямото количество и ще ви вземе пари за него. Например, най-големите пържени картофи или най-голямото кафе.
10 диетични храни, която трябва да имате под ръкаТе ще ви спасят в ситуации, в които сте гладни и нямате нищо приготвено
Българският бизнес
- Мобилната платформа за пазаруване tbi buy в партньорство с магазини ЗОРА
- Минималистичен дизайн: Системата Planar от Hörmann
- Първа копка на Kenar Residence и AMur Homes на бул. Сливница