Знаем, че си обещавате от Нова година да започнете да спортувате, да свалите килограми, да си подредите гаража и други дежурни обещания.

От мъжкия сайт Askmen обаче ни съветват да прибавим тези 5 обещания за офиса – и работата ни ще бъде по-приятна и по-продуктивна.

Не бъдете човека на снимката! Ето как:

1. Спрете да си проверявате и-мейла на всяка минута

Всеки експерт ще ви каже, че и-мейлът не трябва да се проверява по-често от на всеки 90 минути.

Някои дори съветват да го проверявате само 3 пъти – един път сутрин, един преди да си тръгнете и още един път по средата, ако наистина чакате нещо важно.

2. Не робувайте на ритуали

Например – коледните картички. У нас позабравихме ритуала на изпращане на коледни картички, но в САЩ все още го правят. А това може да отнеме доста време. Някои хора отказват ангажименти и се чувстват стресирани, защото все още не са написали и изпратили картичките. Тук не става въпрос конкретно за картичките – те са само един пример. Не позволявайте да ставате роби на задължения, които намирате за досадни, само защото така правят другите. Това се отнася и за работата – със сигурност има неща, които отнемат от времето ви, а не виждате в тях много смисъл – зарежете ги.

3. Спрете да четете дразнещи неща

Не си губете времето в това да четете дузина списания, само защото сте се абонирали и ги получавате. Изключете от Facebook стената си всички досадни групи, които само ви разсейват и оставате само близките си хора и нещата, които ви интересуват.

4. Зарежете задачите, които не си струват

Избирайте задачите и разпределяйте времето си. Не е вярно, че всяка поръчка е важна, ако ви се струва, че си губите времето с някои задачи – спрете да ги извършвате.

5. Не правете нещата по-сложни, отколкото са

Тук важи и това да не се захващате с неща, за които нямате достатъчно опит. Когато поемате ангажимент, уверете се, че е по силите ви. Понякога нещата са по-сложни, отколкото изглеждат. Не си хабете нервите.

Следвайте ни във Фейсбук