6 неща, които не бива да ядете (и техни здравословни заместители)

33158
6 неща, които не бива да ядете (и техни здравословни заместители)

Това е нашият списък от шест храни, които не бива да ядете, както и техните здравословни заместители.

Не яжте: сандвич за закуска

Яйца, месо и сирене за закуска звучи добре, нали? Ако си купите обаче сандвич от верига за бързо хранене, сиренето често е обработено, а месото е пълно с мазнини, което може да ви накара да се почувствате сънливи и апатични до обяд.

Заменете го с: тост с бадемово масло

Всички бързаме сутрин. И въпреки че е по-лесно да си купите сандвич или кифла за закуска, те са с високо съдържание на мазнини и калории. Един бърз, лесен и здравословен заместител е тостът с бадемово масло.

Вижте още: 6 храни, които никога не трябва да ядете за закуска

Не яжте: кашкавал на парчета

Няколко парчета кашкавал често изглеждат като чудесно допълнение към скучната салата. Въпреки това, вие ще трябва да добавите доста повече „от само няколко парчета“, за да се получи желания вкус.

Заменете го с: настърган кашкавал

Най-пълно можете да се насладите на вкуса на кашкавала, когато го настъргате в салатата. Така ще използвате по-малко количество и ще намалите калориите.

Не яжте: пълнозърнени десертчета

Въпреки че са с ниско съдържание на калории, те често имат много малко протеини, оставяйки неизменен глад след себе си.

Заменете ги с: протеинови десертчета

Протеиновите десертчета са бърз, лесен и удобен начин да се запасите с енергия през целия ден. Носете ги в чантата или в жабката на колата, за да не посягате към вредни храни, когато огладнеете.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg