6 неща, които не бива да ядете (и техни здравословни заместители)

33263
6 неща, които не бива да ядете (и техни здравословни заместители)

Не яжте: майонеза

Майонезата съдържа голямо количество мазнини, като само в една чаена лъжичка има около 90 калории. Това е около 4.5% от препоръчителния дневен прием на калории!

Заменете я със: сос от хрян

Сосът от хрян има е с почти същия кремообразен вкус на майонезата, но с почти никакви калории.

Не яжте: паста от бяло брашно

Вечерята често е най-нездравословното ни хранене за деня, тъй като мнозина избират да се хранят навън или си приготвят полуфабрикат в последната минута.

Изборът ни редовно пада на пастата. В нея обаче няма фибри, витамини и минерали.

Заменете я с: пълнозърнеста паста

Пълнозърнестата е много по-полезна от пастата, направена от бяло брашно. Тя е богата на фибри, което помага за контрол на холестерола и кръвната захар, както и витамин В, който работи за здрава нервна система и бърз метаболизъм.

Вижте още: 13 неща, които не трябва да си поръчвате в ресторантите

Не яжте: сладоледени мелби

Няма съмнение, че сладоледените мелби са изключително вкусни, но те ​​също така са с много високо съдържание на захар, мазнини и пълна липса на хранителни вещества.

Заменете ги с: мляко с плодове

Тяхната здравословна алтернатива е кисело мляко с тплодове. Млякото е с високо съдържание на протеини и калций, който може да предотврати остеопорозата, докато в плодовете има  антиоксиданти, витамин С и фибри.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg