Руският държавен авиопревозвач Аерофлот предлага сериозна сума за написването на нова рекламна песен за компанията на английски език.

В свое изявление компанията казва, че предлага 5.8 млн. рубли, или малко по-малко от 160 000 долара за печелившата композиция.

Текстът на песента трябва да включва думата Аерофлот, не трябва да има вулгарни думи, трябва да е лесно запомняща се и напълно оригинална, трябва да има три куплета и три припева и в нея да не се споменават други марки. Необходимо е да има и превод на руски език.

Освен основната версия от Аерофлот искат авторът на песента да предостави и енергична денс версия.

От авиопревозвача също така са посочили няколко примери песни като за това какъв тип музикално произведение очакват. Сред тях са "Rolling in the Deep” на Адел, "Rehab" на Ейми Уайнхаус, "We Are Young" на Fun, "Viva La Vida" на Coldplay, "Stronger" на Кели Кларксън и "Call Me Maybe" на Карли Рей Джепсен.

Това не е първият случай, в който Аерофлот се опитва да привлече талантливи автори за маркетинговите си материали.

През 60-те години на миналия век компанията е имала две подобни песни, по които са работили печелили награди композитори, докато единият от изпълнителите е Едуард Кил, който в последствие става интернет сензацията Mr. Trololo.”