Apple изглежда се е отказала да рекламира по време на финала по американски футбол в НФЛ, известен като Супербоул, въпреки че нейният основен конкурент Samsung си осигури рекламно време, информира Ad Age.

Това дава предпоставки Samsung отново да се подиграва с Apple по време на събитието, което самата американска компания определя като националното изложение на рекламодателите през 1984 г.

Дори и днес търсенето в интернет на реклама на Apple по време на Супербоул води основно до рекламата на компанията "1984" на рекламната агенция TBWA/Chiat/Day.

Apple за последно се появи по време на Супербоул през 2010 г., когато рекламира пускането на iPhone в мрежата на мобилния оператор Verizon.

През 2011 г. обаче Samsung се възползва от отсъствието на Apple от телевизионния ефир със запомняща се реклама, в която се подиграваше на феновете на Apple, които се редят на опашки за малките, остарели телефони на компанията.

Впоследствие пропускането на Супербоул от Apple беше считано като грешка от страна на компанията.

От тогава Samsung продължи с темата за подигравките спрямо iPhone в рекламите си, което се оказаха много ефективни за продажбите на корейската компания.

Дали Samsung отново ще удари по отсъстващата от ефира Apple ще стане ясно на 3 февруари 2012 г., когато ще се проведе Супербоул.