Магазините на Apple в САЩ печелят по 65 123 на кв/м годишно според последните данни на Retail Sails, която следи производителността на щатските вериги магазини.

Сумата е впечатляваща и е достатъчно голяма, за да направи Apple най-успешния търговец на дребно по печалба на кв. м в САЩ във втора поредна година.

За сравнение Tiffany & Co. която е на второ място в САЩ по същия показател, печели 32 475 долара на кв/м от своите магазини, или по-малко от половината от Apple.

По отношение на най-големите общи продажби на магазин Apple се нарежда малко по-назад в класацията. Компанията заема девето място зад гиганти Costco, Sam’s Club и Walmart.

Само фактът обаче, че Apple успява да влезе в челната десетка на класация, доминирана от компании, чиято основна дейност е търговията на едро, е достоен за отбелязване.

Apple е изградила цяла империя, откакто отвори първия си магазин преди 11 години. Днес компанията разполага с около 390 магазина в цял свят и планира да отвори нови около 33 магазина през следващата година.