Тоалетната хартия обикновено получава цялото ни внимание единствено когато свърши в ключов момент.

Всичко това обаче може да се промени благодарение на швейцарска компания на име JOSEPH'S Toiletries, която се надява да промени тоалетните ни навици със собствена луксозна линия продукти.

Забравете за тънката тоалетна хартия, навита върху парче кафяв картон. Тази приличаща на облак тоалетна кърпичка се прави от „100% нови целулозни влакна“ и е идеална за хората с „чувствителни“ задни части.

Тя също така се предлага в специална кутия „pH-балансиран и хипоалергенен“ почистваш лосион и балансираш овлажнител за възстановяване.

Тази луксозна хартия е предназначена за по-заможните, а един от пакетите за лична хигиена на марката, който ще бъде сред подаръците, които ще получават участниците в церемонията по връчването на Оскарите на 28 февруари, струва 275 евро (538 лв.).

Главният изпълнителен директор на JOSEPH'S Toiletries Сабрина Риш обаче твърди, че това е революционен продукт и че е време да започнем да отделяме по-голямо внимание на задните си части.

32-годишната Риш прекарва 8 години от детството си в Азия, където свиква с „базираната на водата тоалетна хигиена“.

След като се мести в Европа, за да започне работа в Proctor & Gamble, тя забелязва, че нещо липсва по отношение на нашите тоалетни навици, пише Daily Mail.

Вижте още: 19 изключително скъпи неща, които никога няма да си купим

Според Риш кожата на нашите задни части е точно като тази на лицето и останалата част от тялото. Досега обаче не нея не се е обръщало достатъчно внимание. Това не е тема, на която отделяме много внимание, но в крайна сметка тази кожа също има нужда от грижи. "Това вероятно е част от тялото, с която не бихте искали да имате проблеми.“

Риш твърди, че разработването на нейния продукт е отнело пет години на екип от 60 души.

Щампованата тоалетна хартия на JOSEPH'S Toiletries, която може да бъде купувана отделно на сайта на компанията на цена от 16 евро, се произвежда в Швеция и Германия, като в процеса не се използват химикали или добавъчни материали.

Хартията се продава в комплект с „почистващ тоник“, който е направен от „чиста вода от швейцарски глетчер“ и е обогатена с „провитамини и успокояващи вещества“. Само лосионът струва 22 евро.

Последният продукт от марката е овлажняващ крем за 45 евро.

От организаторите на церемонията по връчването на Оскарите се свързват с Ри, след като виждат, че нейните продукти се рекламират на сайта на Гуинет Полтроу Goop. Риш обаче споделя, че не знае откъде актрисата е научила за тях.