Двамата ще бъдат посланици на марката, заедно с актрисата Аня Тейлър-Джой и олимпийската скиорка и модел Айлин Гу, която наскоро стана рекламно лице на Victoria's Secret.

Новината беше обявена в интервю с Бионсе за издaнието Harpers Bazaar.

Веригата бижутерски магазини Tiffany's is с близо 200-годишна история, а в момента е в процес на ребрандиране под ръководството на френския конгломерат за луксозни стоки LVMH, който придоби компанията през януари 2021 г., след като преди това се беше отказал от сделката.

LVMH обновява маркетинга на Tiffany's, дистанцирайки се от традиционния й имидж, за да й придаде по-модерен вид.

Това може да се види и от множеството реклами, разлепени из Ню Йорк и Лос Анджелис, които гласят: "Това не е Tiffany на майка ви." На рекламите модели, облечени в джинси и потници, носят модели от колекцията бижута на марката. Кампанията прилича повече на реклама на American Apparel, отколкото на нещо, което би могло да се очаква от Tiffany's преди.

Tiffany's се опитваше да се отърси от своя "застоял и старомоден" имидж много преди да бъде придобита от LVMH, но тези усилия бяха провалени от пандемията, казва пред Insider Нийл Сандърс, управляващ директор на GlobalData Retail.

Най-скъпата кола в света може би е поръчана от Бионсе и Джей ЗиОт Rolls-Royce не са потвърдили официално, че звездната двойка са собствениците, но от производителя на луксозни автомобили представиха модела Boat Tail кабриолет, който е за неназован клиент

"Сега, след като, да се надяваме, обществото отново се връща към нормалния си начин на живот, Tiffany има нужда да напомни за себе си и да генерира продажби," казва той.

"Това обаче е трудно постижимо с по-младите клиенти, които, макар да реагират на рекламите, са непостоянни и пазаруват навсякъде. Има много по-млади и амбициозни марки бижута, които да привличат вниманието им," казва той.