Британката Джени Кершоу си резервира хотел с голям инфинити басейн, съдейки от снимките, публикувани в онлайн простраството.

Когато пристига на място обаче, тя всъщност открива, че той представлява една малка вана с гореща вода, съобщава Daily Mail.

Тя се обръща към Twitter, за да сподели заблуждаващия имидж на хотелския "басейн", показан в Booking.com, съпоставяйки го със собствените си снимки.

"Нашият хотелски басейн във Виетнам ... Booking.com срещу реалността reality“, пише жителката на британския град Манчестър в коментар към изображенията.

Поради ъгъла, от който е направена снимката, изглежда, че е ваната е инфинити басейн, но в действителност тя не е нищо такова.

Ситуацията на Джени се оказва забавна за доста хора, като постът й получава над 150 000 харесвания и 70 000 ретюта само за пет дни.

След като туитът й добива популярност, от Booking.com се обръщат към Джени и молят да им изпрати снимките, но жената казва, че не се интересува от подаването на официална жалба.

Сайтът променя и снимките на хотелския басейн, който в момента е представен като джакузи.

Имотна агенция превърна мини басейн в инфинити с фалшиви снимкиКакво ли не правят агенциите за недвижими имоти, за да реализират сделка...

Постът на Джени вдъхновява доста хора да споделят свои собствени преживявания. Крис Верназа, например, публикува снимки от "изгледа" от хотела си в Барселона.

„Познавам това усещане“, споделя той, публикувайки снимка на предполагаемия "изглед" и актуален кадър от стаята, на който се вижда, че прозорецът е фалшив.

В изявление пред BuzzFeed News представител на Booking.com заявява, че компанията има над 150 милиона проверени отзиви, с които клиентите могат да се консултират, за да получат "автентично впечатление от действителното преживяване" във всеки хотел.

Ако клиентите открият разминаване в представянето на сайта на местата на настаняване и действителността, те могат да се обърнат към Booking.com, за да бъдат направени корекции, така че хотелите да бъдат точно изобразени.