Те са безформени, безполови и правят и най-тънките глезени да изглеждат като ствол на дъб.

По правило ботушите с марка Ugg, изработени от овча кожа, които набраха популярност преди 15 години, според експертите вече трябва да почиват в мир на модното гробище.

И все пак те не само отказват да умрат, те се продават по-добре от всякога. Няма начин да излезете навън през зимата и да не видите поне една жена, обула подобен чифт ботуши.

Смята се, че от Ugg са продали толкова много от тях, че всяка жена във Великобритания да има по три чифта.

Далеч от потъване в модна неизвестност, както много стилисти предсказваха,продажбите Ugg са се повишили с 12.6 на сто през 2015 г., за да достигнат 1.03 милиарда паунда.

И до днес те могат да бъдат видяни на гъвкавите крака на известни личности, като супермоделите Кара Делевин и Кейт Мос и актриси Голди Хоун и Хелън Мирън.

Вижте още: 10 задължителни чифта обувки за гардероба на работещата жена

Знаете ли каква е тяхната тайна?

Простата причина ботушите Ugg всеки път да изпълзяват като безсмъртна хлебарка в света на модата, оцелели след унищожение от новите тенденции, е, че те са блажено, срамно удобни.

Още през шейсетте години примитивна версия на UGG ботушите е носена от австралийските сърфисти, за да стоплят краката си след ден, прекаран върху вълните. В тези дни те са изработвани от необработена овча кожа, грубо зашита към парче гума.

Млад австралийски предприемач на име Брайън Смит започва производството на Uggs в Калифорния в края на седемдесетте години, когато те бързо са разграбени от общността на сърфистите.

Изборът на име е лесен. Австралийците вече са ги нарекли Ugg, накратко от Ugly (грозно на английски).

До средата на осемдесетте години те вече са на краката и на приятелките на сърфистите. Но големият момент на Ugg идва през 1994 г., когато Памела Андерсън се снима по червения си бански на спасителка на плажа и чифт Ugg.