За страна, която е известна с ексцентричната си култура и иновативните ястия, вероятно не е странно, че в менюто на веригата Burger King в Япония може да има някоя и друга изненада. Туристите, на които им предстои да посетят Токио през септември обаче, може да останат леко шокирани от новото предложение на компанията.

Новият Kuro Burger (kuroi на японски означава "черен") ще се предлага в ограничен период от време. Това, което не може да се пропусне при този нов чийзбургер, е, че питките му са в черен цвят, както и сиренето и соса, което го прави "черен бургер."

Питките са оцветени с бамбукови въглища, а към кетчупа, който включва още лук и чеснов прах в основа от соев сос, е добавено мастило от сепия. Парчетата сирене също съдържат бамбукови въглища, а при направата на говеждите бургери е използван черен пипер.

Вижте още: Най-скъпите бъргъри в света (снимки)

По-основният Kuro Pearl бургер, който включва сирене и сос, ще се продава за 480 йени (4.49 долара), докато Kuro Diamond, който включва по-нормално изглеждаща салата, домат, лук и майонеза, ще струва 690 йени (6.45 долара).

Черният бургер е представен за първи път през 2012 г., но сега към него са добавени някои подобрения като черното сирене и соса. Новият продукт ще се предлага до началото на ноември.