Някои цветове имат способността да привличат зрителите, особено когато става въпрос за фотографията при пътуване.

За да определят кои от тези цветове са най-интересни, Pantone Color Institute, маркетинговата платформа за инфлуенсъри Fohr и Visit Carlsbad обединиха усилията си в опит да анализират най-харесваните снимки на 75 различни инфлуенсъри с 50 000 или повече последователи.

В резултат те откриват четирите най-често срещани цветя, обединени в проучването 2019 Colors of Travel, посочва T+L.

Оттенъците са наименувани според изображенията, на които се позовават, и емоциите, които те предизвикват, а от Visit Carlsbad създават редица дейности, в които посетителите на плажната дестинация в Калифорния могат да ги открият.

Те са: Rose Dawn (описан като меко пепеляво розово), Ethereal Blue (син оттенък, често наблюдаван в открито небе), Ocean Depths (успокояващ нюанс, наподобяващ цвета на морето и дълбоките му лагуни) и Harvest Gold ( топъл жълт цвят, напомнящ за есенни цветя и залези).

Вижте ги в галерията от Instagram:

Rose Dawn получава името си благодарение на връзката си със зората и ранния сутрешен изгрев, когато се усеща чувство за спокойствие и тишина. Цветът, който се среща и в цветята, е свързан с естествените елементи , обвързан с мисли за здраве, според Лори Пресман, вицепрезидент на Pantone Color Institute.

Ocean Depths е цвят, който съчетава зелено и синьо, показвайки нюанси, които често се срещат в океана, крайбрежните брегове и дълбоките лагуни. Той съчетава чувството на спокойствие, често свързвано със синьото, както и чувството на успокоение и изцеление, приписвани на зеленото.

Ethereal Blue напомня на чисто синьо небе, което дава усещането за безкрайни възможности да излезеш навън и да изследваш природата. Цветът е този, който често виждаме ежедневно, поради което Пресман казва, че създава усещане за тишина и спокойствие, когато се гледа.

Ето причината да има само четири цвята паспорти по светаКак една страна определя цвета

Междувременно Harvest Gold е нюанс, който често се вижда при есенните листа и цветя. Той е цветът и на пясъчните плажове и подправкиге, използвани за създаване на кулинарни изкушения.

"Цветът винаги е бил част от причината да пътуваме. Желанието да се види "ново място се корени в ментален образ, който вече сме си създали", според Грейс Мъри, вицепрезидент на Fohr. "Ние сме привлечени от земята и градските пейзажи, които изглеждат драстично различни от нашите."

От Visit Carlsbad създават интерактивна карта, базирана на резултатите от изследването, която показва нови кулинарни предложения, уелнес процедури и изживявания, оцветени в новата палитра Colours of Carlsbad.