Coca-Cola насочва поглед към потребителите на социалните мрежи, като представи специална „селфи бутилка“, която ще им позволява да си правят снимка, докато пият газираната напитка, пише Business Insider.

Създадена от Coca-Cola Израел, идеята за дизайна на бутилката се появила, след като производителите забелязали празнина на пазара за иновативни напитки. Бутилката е създадена от Gefen Team за кампанията на Coca-Cola Summer Love - най-голямото събитие на открито на марката в Израел.

Селфитата могат да бъдат споделяни в Snapchat, Facebook и Instagram. „Потребителите могат да тагнат себе си и приятелите си на снимки в социалните мрежи на Coca-Colа. Така празнуващите ще бъдат още по-активни по време на събитието, като знаят, че могат да споделят специалните си моменти, докато пият любимата си напитка“, отбелязват от компанията.

Продуктът, който е снабден с вградена камера в основата си, се предлага със сензор, който засича кога бутилката е обърната на 70 градуса. В този момент камерата се включва и прави снимка на притежателя на бутилката, докато пие.

Gafen има дълго сътрудничество с Coca-Cola и е създател на множество любопитни устройства, включително „социален робот“, който дава на тийнейджърите възможост да присъстват на фестивала от разстояние.

Снимка: Coca-Cola Israel