Вчера почитателите на Coca-Cola в социалната мрежа Facebook надхвърлиха 50 милиона, информира Mashable.

Няколко знаменитости като Риана и Лейди Гага вече имат по повече от 50 милиона фена във Facebook, както и YouTube, и самата социална мрежа, но Coca-Cola е първата търговска марка, която може да се похвали с това постижение.

Disney, Converse и Starbucks, които са три от най-популярните търговски марки в социалните мрежи, имат по по-малко от 40 млн. фена в момента.

За да отбележи преминаването на границата от 50 милиона почитатели Coca-Cola пусна ново приложение на страницата си във Facebook. То насърчава феновете да изпращат идеи за нововъведения и каузи, към които тази общност от 50 милиона души може да насочи енергията си, за да направи света едно по-добро място за живеене.

Coca-Cola ще окаже подкрепа за една от тези идеи и ще покаже крайния резултат през следващата година.