На почти всички потребители на Instagram не им се плаща всеки път, когато качат снимка на сутрешното си кафе от Starbucks например, но почти всички потребители на услугата не са The Fat Jew.

Потребител на Instagram на име The Fat Jew (Дебелият евреин), който работи като модел и произвежда вино розе, таксува марките за реклама заради своята интернет популярност.

Вижте още: Тя взема по 60 000 долара, за да пусне една снимка в Instargram

Популярният в Instragram Джош Островски, който има 5.2 млн. последователи, споделя в интервю за Financial Times, че таксува марките по 6 000 долара за това да им прави реклама в социалните медии. Ако мислите, че това е много, трябва да знаете, че той би могъл да “печели много повече.”

"Бих могъл да печеля много повече, но искам да имам пълен креативен контрол над всичко, което правя, а марките все още не ми се доверяват толкова много. Те знаят, че няма да изпълнявам техните идеи. Да, бих искал да стана много богат и да си купя разни екзотични животни, но само ако съдържанието на профила ми остане добро."

Част от това добро съдържание включва рекламна кампания на бирата Bud Light за Супербоул, в която той пийва няколко студени бири, докато гледа как баба му прави татуировка на негов приятел.

Според Островски той би могъл да мине и по лесния начин, като просто позира с бира в ръка като “останалите потребители на Instagram с много последователи”, но Дебелият евреин просто обича да се раздава.