Десетте най-успешни кампании в Kickstarter през 2015 г.

4464
Десетте най-успешни кампании в Kickstarter през 2015 г.

Много от най-креативните идеи на предприемачите започват пътя си до пазара през платформата за набиране на средства Kickstarter. През миналата година 3.3 млн. души от цял свят са потърсили финансиране от там за повече от половин милиард долара.

Данните за тази година все още не са събрани, но очакванията са да надхвърлят тези от миналата. Вижте кои идеи набраха най-много капитал тази година.

10. Зарядно устройство ZNAPS

С него може да заредите телефона си и други електронни устройства. С набраните малко над 3 млн. долара то се нарежда на 10-о място в класацията.

9. Душ Nebia

Душовете се промениха драстично през последните десетилетия, а повечето разхищават много вода. Nebia може да намали със 70% количеството използвана вода. Кампанията беше финансирана с 3.1 млн. долара в Kickstarter.

Вижте още: Стартъп готви революция на душовете с подкрепата на шефа на Apple

8. Настолната игра Conan

Чудовища, животни, войници и битката на Конан Варварина, събрани в епичната настолна игра, базирана на произведенията на Робърт Хауърд.

Проектът на Monolith Board Games звучи като безгрижно забавление, но може да се превърне в сериозен бизнес, след като набра 3.3 млн. долара от Kickstarter.

7. Настолна игра Zombicide

Още една настолна игра, тази на производителя на игри CoolMiniOrNot, наречена Zombicide, влезе в топ 10 на най-големите кампании в Kickstarter.

Апокалиптичната игра за оцеляването вече има трета версия, която струва около 90 долара и включва 3D принтирана колекция фигурки зомбита. С близо 21 хил. поддръжници тази кампания получи 4.1 млн. долара финансиране.

6. Ежедневна чанта за фотографи

Peak Design, която може да се похвали с 20 продукта с финансиране от Kickstarter през последните пет години, създаде в сътрудничество с фотографа Трей Ратклиф ежедневната чанта the Everyday Messenger Bag.

Функционална и водоустойчива, тя е предназначена за фотографи и други хора с професии, които изискват пренасянето на много електронни устройства. Кампанията бързо спечели доверието на 17 хил. души и набра 4.9 млн. долара.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg