Ако в условията на глобална криза продажбите на коли и маркови дрехи почти не регистрират увеличение, то продажбите на презервативи отбелязват бурен подем, съобщава вестник "USA Today".

Статистическите данни на The Nielsen Co., сочат че за четвъртото тримесечие на миналата година продажбите на презервативи са нараснали с 5%, а през януари тази година - с цели 6%.

Пам Пилиджан, представител на рекламната агенция Fitzgerald+CO, работеща с Durex, заяви, че презервативите са "устойчива на кризи" стока.

А Джим Даниълс, вицепрезидент на Trojan, един от водещите производители на това изделие в САЩ, се пошегува, че ръстът на продажбите може да се обясни с факта, че презервативите позволяват да прекарате добре времето вкъщи, ако нямата пари за купони и ресторанти.

Източник: БГНЕС