Точно когато си мислим, че рекламодателите са поставили своите реклами на почти всичко, за което можем да се сетим, братята Джордан и Браян Силвърман пробиват на нов, неразработен пазар – те продават рекламно място върху тоалетна хартия, информира Business Insider.

Star Toilet Paper е един вид гениална — къде на друго място рекламодателите имат гарантирано обездвижена и отегчена клиентска маса?

Всичко започва, когато 22-годишният Джордан седи в тоалетната на библиотеката на Мичиганския университет като второкурсник и си играе с телефона си, за да убива време. "Помислих си - тоалетната е единственото място, в което рекламата не е пробила".

Така се ражда концепцията за Star Toilet Paper.

Джордан представя идеята на брат си, който първоначално не я одобрява, но впоследствие осъзнава, че тоалетната е идеално място за реклама.

Тоалетната е перфектно място за таргетиране на клиентите по демографски принцип.

Първо мъжете и жените вече са разделени, така че Star Toilet Paper може да печати различни рула за мъжката и дамската тоалетна.

Първите потенциални клиенти, с които се свързват двамата братя, им се присмиват, че опитват да продават рекламно място върху тоалетна хартия.

Един клиент обаче е заинтересуван. Това е магазин за домашни любимци на име Fish Doctors, който продава стотици видове рибки.

Планът е прост – местните компании, основно в Ан Арбър, могат да купят 20 хиляди реклами (върху 150 рула) за 99 долара.

Хартията, която предлагат двамата братя, е двупластова.

Първият прототип на тоалетната хартия е пуснат през май тази година в общежитията на Мичиганския университет. Съвсем неизненадващо колежаните го харесват.

Джордан и Браян раздават кашони с тоалетна хартия на местни кина, ресторанти, фитнеси и т.н. Заведението получава безплатна тоалетна хартия, а момчетата и тяхната дейност набират популярност.

В момента Star Toilet Paper работи с 55 местни компании, между които Ben & Jerry's и Smoothie King. Сред рекламите върху тоалетната хартия има и купони за намаления или безплатна храна в определени заведения. Двамата братя гарантират ексклузивност по индустрии, така че върху рулата има купони само на една пицария например.

За момента компанията им работи на малка загуба, защото всичко което изкарват, се реинвестира.

"Искаме това да е забавен продукт", казва Браян. "Брат ми често чува компании, купуващи рекламно място върху тоалетната хартия да казват: ''Направо ще изтрием конкуренцията".