Двойката, която не публикува в Instagram за по-малко от $3000

137803
Двойката, която не публикува в Instagram за по-малко от $3000

© Instagram

За повечето простосмъртни да пътуват 365 дни в годината е мечта. Ами ако на всичкото отгоре ви плащат да го правите?

Това е реалност за Джак Морис и Лорън Бълън – млади, красиви, решителни млади хора, които от една година обикалят света и печелят пари от пътешествията си. Те вече са посетили 45 страни, пише испанският вестник
El Pais.

Както може би подозирате, успешният им бизнес е свързан с Instagram. Джак Морис (Великобритания, 24 г.) работел като чистач на килими в Манчестър, когато един ден решил да замине за Банкок (Тайланд) - със самолет, не с вълшебно килимче. Лорън Бълън (Австралия, 24 г.) била асистентка на зъболекар.

Двамата са запалени фотографи и се надявали един ден да извлекат полза от сайта за споделяне на снимки. Миналата година те се запознали във Фиджи и решили, че ще имат повече възможности, ако пътуват заедно.

 

A post shared by JACK MORRIS (@doyoutravel) on

Днес повече от 2.2 милиона души следват Морис в Instagram, а Бълън има почти милион и половина последователи. Всякакви видове марки виждат потенциал в броя на последователите им и им плащат, за да рекламират продуктите им в социалната мрежа.

Не правим публикация за по-малко от 3000 долара (2.800 евро). Най-голямата сума, която съм получавал, беше 9000 долара (8500 евро). Свърших работа на една телефонна компания, която включваше тридневно пътуване и пет снимки в Instagram. Тогава ми платиха 35 000 долара (33 000 евро)”, разказва Морис.

Тарифата на Лорън е малко по-ниска. Джак публикува по девет снимки на месец.

 

A post shared by JACK MORRIS (@doyoutravel) on

Защо тази красива двойка да може, а ние да не можем? Създава се впечатление, че ключът е да си фотогеничен и да правиш красиви снимки от приятни места. Казано по друг начин – виждайки снимките им, на човек да му се прииска да бъде толкова привлекателен като Джак и Лорън и да посети местата, които те са посещавали.

Марките стигнали до същия извод и добавили още една линия към уравнението – на потребителите може да им хареса да отседнат в същия хотел или да носят същия часовник като тях.

 

A post shared by JACK MORRIS (@doyoutravel) on

Тази информация се появява постоянно в публикациите им. Например, на красива снимка пред Тадж Махал в Индия са споменати @ITChotels и @TheLuxuryCollection, акаунтите на двете хотелски вериги.

На друг фотос, направен на плаж във Филипините, на който Бълън е на заден фон, а часовникът на Морис – на преден план, е отбелязана германската компания за часовници и аксесоари @paul_heweitt.

Търси се: Професионален летовник за качване на снимки в Instagram Срещу заплата от 3500 евро

Марките се свързаха с мен, но мина известно време, преди да започна да приемам оферти. Нямах интерес да трупам пари с акаунта си, винаги съм искал да се забавлявам с този проект. С увеличаването на броя на последователите ми някои предложения бяха твърде добри, за да ги отхвърля, и започнах да ги приемам. Голяма част от работата с марките и туристическите агенции е много забавна, тъй като ми дава преживявания, до които обичайно нямаше да имам достъп“, разказва Морис.

 

A post shared by JACK MORRIS (@doyoutravel) on

Снимките му не са просто импровизирани селфита. В духа на Instagram той ги прави не с мобилен телефон, а с фотоапарати Canon 5D MK3 и Sony A7S II. След това ги обработва, както би направил истински професионалист.

„Не използвам приложения за мобилен телефон или филтри. Обработвам снимките с програмата Lightroom на моя MacBook Pro”, обяснява Морис.

Фонът е грижливо подбран. Топлина, пот, комари, стомашно растройство, струпване на тълпи от хора и други обичайни проблеми при пътуване са заменени от безупречния външен вид на Морис и Бълън.

 

A post shared by JACK MORRIS (@doyoutravel) on

Една от снимките, на която двамата закусват заедно на два прозореца, през които два жирафа подават главите си, показва, че Джак и Лорън искат всяка снимка да си струва усилията.

Освен това двамата пътуват сами. „Тя прави снимките, на които се появявам аз, а аз правя снимките, на които се появява тя. Когато двамата сме на снимката, използваме триножник с таймер“, казва Джак Морис. Той обобщава ключовите фактори за успешно влияние в социалните мрежи: „Страст, оригиналност и постоянство“.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...