Попизпълнителят Джъстин Бийбър ще бъде на корицата на юнското издание на сп. Форбс.

Облеченият в костюм Бийбър ще бъде представен в изданието не като певец или любимец на тинейджърките, а като инвеститор в млади компании.

Бийбър прави първата си инвестиция в новосъздадена компания през 2009 г. Оттогава той тихомълком е инвестирал милиони долари в над десет малки компании, между които Stamped, Spotify и SoJo Studios.

"Не бих инвестирал в нещо, което не харесвам. Трябва да вярвам в продукта”, казва Бийбър пред Форбс.

"Той е сред най-видните примери за това как се случват нещата в Холивуд в момента – знаменитости с афинитет към технологиите, които използват славата си, за да се сдобият с дялове в любими компании от Силициевата долина, докато обикновените инвеститори в рисков капитал се облизват отстрани", пише Форбс.

Бийбър е инвестирал заедно с други знаменитости като Елън Дидженеръс и Аштън Къчър.